20. decembra 2012

Cuz I can love you more than this 43


Takže...po dlhom čase a taká krátka...ale už píšem ďalšiu :) mala som naplánovaný trochu iný koniec, no ani týmto snáď nepohrdnete :)

„Teším sa ako malé decko!“ zajačala Dan a popálila mi pri tom ucho.
„Dávaj pozor, prosím ťa!“ okríkla som ju, no následne sa usmiala. Tiež som sa nevedela dočkať.
„Prepáč, budem opatrnejšia.“ Pokračovala v natáčaní mojich vlasov.
„Myslíte si, že mi tie šaty budú sedieť?“ nervózne sa opýtala Sue.
„Jasné, že budú. Len sa nehýb, lebo ti vypichnem oko.“ Trochu podráždene jej odpovedala El a výhražne zakrúžila s ceruzkou na oči.
„Tak čo, ako vyzerám?“ všetky štyri sme naraz otočili hlavy a pozreli sa na Nicolle, ktorá práve vyšla zo šatníka. Vyžehlené vlasy, dokonale namaľovaná tvár a krátke červené obtiahnuté šaty. Zabudla som zavrieť ústa. Ako môže vyzerať tak dobre?
„Wow.“ Povedala Sue a poklipkala očami, akoby sa presvedčovala, či dobre vidí.
„Ako tak pozerám, tak ste odviedli dobrú prácu.“ Veselo sa zasmiala a sadla si na posteľ. Dan a El sa vrátili k svojej činnosti a ja so Sue sme poslušne sedeli a tešili sa na finálny výsledok.  
„Hotovo.“ Povedala Danielle. Poďakovala som, postavila sa zo stoličky a skoro sa rozbehla do šatníka.
Chlapcom sme zakázali čo i len vyjsť po schodoch. Večer nás berú do nejakého kubánskeho baru. Všetky sme natešené a nevieme sa dočkať, ako budú reagovať, keď nás uvidia. Doobeda sme boli na nákupy a teraz sme si navzájom spravili make-up a vlasy. Posledný deň takto spolu si treba poriadne užiť.
Natiahla som na seba čierne šaty, ktoré sme dnes vybrali. Krátke čipkované rukávy mi zakryli ramená a šifónová sukňa sa v páse rozširovala a voľne mi padala do polovice stehien. Do uší som si vsadila náušnice a ruku vyzdobila hrubým náramkom. Obula som si topánky na opätku a obzrela sa v zrkadle. Musela som uznať, že dievčatá majú šikovné ruky. Na hornom viečku som mala dokonalú čiernu linku a na perách nenápadný rúž zvýraznený sladkým leskom na pery. Vlasy mi v pravidelných vlnách dopadali do polovice chrbta. Spokojne som sa posledný krát usmiala na svoj odraz a vrátila sa do izby.
„Niall odpadne, keď ťa uvidí.“ Hodila mi El kompliment a ostatné jej len horlivo prikyvovali.
Sue sa šla prezliecť. Vrátila sa späť a spoločne sme vyšli na chodbu.
„Ideme!“ zakričala Danielle. Počuli sme dupot. Nakukla som spoza steny. Chlapci sa postavili do radu pod schody.
„Čakajú na nás. Ktorá ide prvá?“ opýtala som sa.
„Všetky spolu!“ zahlásila Sue. Tak sme sa teda všetky naraz vybrali ku schodom. Zastavili sme sa na ich vrchu a sledovali odtiaľ reakciu chlapcov. Všetkým im doslova padli sánky. S dievčatami sme sa začali smiať a pomaly sme zostupovali dole schodmi. Keď som sa predtým zamýšľala nad tým, načo sa tak fintíme, teraz som na to prišla. Tie iskričky v ich očiach stáli za to.
„Čo si spravila s mojou Sue?“ zašepkal Niall, keď som sa pred neho postavila. Vďaka topánkam som bola takmer rovnako vysoká, ako on. Pozerala som sa mu rovno do očí a usmievala sa.
„Zabalila som ju do škatule a uložila pod posteľ. Ale neboj sa, len na dnes večer. Potom ti ju vrátim. Možno.“ Chytila som ho okolo krku a pobozkala na pery.
„Si prekrásna.“ Šepol a znova ma pobozkal.
„A sladká.“ Usmial sa do ďalšieho bozku.
„Tak teda poďme. Zastavíme sa niekde na večeru.“ Povedal Liam a všetci sme ho nasledovali do chodby. Chlapci sa obuli a my sme na seba natiahli svetríky. Vyrazili sme do príjemne teplého večera. Slnko akurát zapadalo.
Prechádzali sme ulicami mesta a zapadli do pizzerie, ktorá bola najbližšie. Keď sme z nej o hodinu a pol s plnými žalúdkami vyšli, von už bola tma. Mesto krásne svietilo, začínalo žiť. Po krátkej prechádzke sme sa zastavili pred neveľkou tmavočervenou budovou, z ktorej sa ozývala rytmická hudba. Bez najmenších problémov sme vstúpili dnu a sadli si k veľkému stolu trochu ďalej od parketu. Objednali sme si a pri veselom rozhovore pozorovali, ako sa klub pomaly zaplňuje. Na parket prišiel pár profesionálnych tanečníkov a predviedli salsu. Postupne sa do tanca púšťali aj ostatní návštevníci klubu. Akurát sme sa chystali na parket, keď k nášmu stolu prišla skupinka dievčat.
„Ja som vám vravela, že sú to oni!“ zvýskla vysoká blondína, ktorá svojím výzorom nemala ďaleko k bábike Barbie. Otočila sa pri tom na svoje kamarátky a preto si nevšimla, ako chlapci pretočili očami.
„Môžeme sa s vami vyfotiť?“ opýtala sa sladkým hlasom a vyčarila hollywoodsky úsmev.
„Choďte, mi onedlho prídeme za vami.“ Pozrel na nás Louis a pery sa mu automaticky zvlnili do profesionálneho úsmevu. Podobne, ako aj ostatným chlapcom.
S dievčatami sme sa teda odobrali na parket a začali sme krútiť bokmi do rytmu hudby. Nejakých pár drinkov sme už mali v sebe, a tak nám to šlo veľmi dobre. Na to, aká hanblivá zvyknem byť na začiatku až príliš dobre. Až tak, že keď sa okolo mňa začal točiť nejaký cudzí chlap, ruky som mu omotala okolo krku a tancovala s ním. Ani neviem prečo som to spravila. Prestala som rozmýšľať? Možno. Až taká opitá som totižto nebola.
Keď som zacítila, ako mi rukami kĺže z pásu na zadok, precitla som. Zložila som ruky z jeho krku, výhražne naňho zazrela a otočila sa mu chrbtom. Začala som sa obzerať po mojich spoločníčkach. Všimla som si, že pri El a Nicolle už bol Louis so Zaynom. Niekde sa mi mihol aj Liam a Harry, no Nialla som nikde nevidela.
Neviem, či bol ten chlapík taký opitý alebo som mu nedala dostatočne najavo, že chcem mať od neho pokoj. Za brucho si ma pritiahol späť a pritlačil ma na seba.
„No tak sweetie, kamže si sa vybrala? Nechávaš ma tu samého?“ úlisným hlasom mi pošepkal do ucha a pritom prešiel nosom po mojom krku. Naskočili mi zimomriavky. Prestávalo sa mi to páčiť. Zdesene som sa obzrela dookola, ale nikto si nás nevšímal. Vnútri som panikárila ako ešte nikdy, no navonok som sa snažila vyzerať pokojne. To sa mi darilo, až kým mi nezovrel predlaktie a nezačal ma ťahať preč z parketu. Zúfalo som otáčala hlavou a snažila sa upútať niekoho pozornosť. Krik by mi nepomohol, pretože hudba hrala príliš nahlas. Prudko som mykala rukou, no chytil ma ešte silnejšie. Ťahal ma von z klubu. Nevedela som, čo mám robiť. Takáto zdesená som ešte nikdy nebola. V hlave sa mi vynárali všetky reči, ktoré mi kedy povedal môj otec ako varovanie pred takouto situáciou. Nikdy som ho nebrala vážne, veď mne sa to predsa nemôže stať. Uvedomila som si, že sa to deje práve teraz. Vykríkla som z plného hrdla. Vyslúžila som si facku. Jednu ruku mi prehodil cez rameno a chytil mi ústa. Ledva som dýchala. Druhou ma stále pevne zvieral.
„Ty malá suka. Ešte raz pípneš a bude to ešte horšie.“ Do nosa sa mi dostal pach jeho nechutného dychu presýteného alkoholom a mne sa dvihol žalúdok. Srdce mi bilo ako splašené a z očí sa mi začali valiť slzy. Bola som absolútne bezradná. Skúšala som ho kopnúť, no vždy sa úspešne uhol.
„Pozrimeže, aká dračica. Veď počkaj, o chvíľu sa mi môžeš predviesť.“ Dostali sme sa von a on ma stále niekam ťahal. Obišli sme klub a vošli do tmavej uličky hneď vedľa.
„Teraz pustím ruku. Keď začneš kričať, na mieste ti podrežem krk, rozumela si?“ slabo som prikývla. Pomaly stiahol svoju obrovskú ruku z mojich úst a ja som sa zhlboka nadýchla. Natlačil ma na stenu a začal bozkávať môj krk. Rukami mliaždil moje prsia a ja som si od bolesti rozhrýzla spodnú peru. Hlavu som mala natočenú smerom do ulice. Dúfala som, že sa niekto objaví, že ma niekto zachráni. Keď som počula trhanie látky, stratila som všetku nádej. Tie ruky som mala všade. Drsne hladil moje stehná a pery prilepil na moju odhalenú kľúčnu kosť. Postupoval stále nižšie a nižšie a ja som tam len stála, neschopná sa čo i len pohnúť, aby nemal dôvod splniť svoje vyhrážky. V hlave som bojovala s dvoma scenármi. Nevedela som sa rozhodnúť, či je lepšie zomrieť alebo nechať sa znásilniť.
Do uličky niekto vošiel. Chlapec s cigaretou. Najskôr si nás nevšimol, no keď si jeho oči privykli na tmu zbadal nás. Museli sme vyzerať ako dvojica, ktorá si to náramne užíva, tak sa otočil a odchádzal. Tá chôdza...
„Niall!“ skríkla som z plného hrdla aj napriek hrči v krku. Zastavil sa a rýchlo otočil hlavu.
„Sue?“ začula som ten najkrajší hlas na svete. Rozbehol sa k nám.
„Vravel som ti, že máš držať hubu!“ zvrieskol na mňa ten chlap a opäť mi jednu vlepil. Hlavu mi treslo o stenu a ja som sa zviezla k zemi. Na malú chvíľu sa mi zatemnil celý svet. Do uší mi ako črepy zo skla lietali nadávky a údery, ktoré sa ozývali neďaleko mňa. Vedela som, že sa musím vzchopiť, že musím Niallovi nejako pomôcť. Začala som sa plaziť von z uličky. S ťažkosťami som sa postavila na nohy. V hlave mi hučalo a takmer som znovu spadla na zem. Zachytila som sa steny a kymácala sa ku klubu tak rýchlo, ako to len šlo.
„Pomoc, prosím.“ Zakričala som a dúfala, že ma niekto počul. Pribehol ku mne párik, ktorý stál pred klubom.
 „Sme pri vás slečna. Čo sa vám stalo? Zavolaj záchranku.“  Podoprel ma chlapec a dievča začalo vyťahovať z tašky telefón.
„Nie, na to bude čas potom. Teraz prosím pomôžte môjmu priateľovi. On...on ma zachránil a teraz sám potrebuje pomoc.“
„Kde je?“ posadili ma na lavičku a obaja na mňa hľadeli. Chlapec spýtavo, dievča ľútostivo.
„Tam, v tej uličke. Ten blonďavý. Dúfam, že mu veľmi neublížil. Nikdy by som si to neodpustila.“ Hlavu som si zložila do dlaní a zakryla tak slzy, ktoré mi bez prestania stekali po lícach.
„Pššt, pokoj. Ben pomôže tvojmu priateľovi. Bude to fajn.“ Dievča ma hladilo po chrbte podobne, ako to zvykne robiť Niall. Keď som si to uvedomila, začala som nahlas vzlykať. Pritiahla si ma k sebe a jemne objala.
„Tíško, som pri tebe. Ste tu sami?“ neprestávala ma utešovať.
„Dnu máme kamarátov.“ Vytlačila som zo seba pomedzi stále sa zvyšujúcu intenzitu vzlykov.
„Nie sú tam už nejako dlho?“ nervózne som sa opýtala a na chvíľu si odkryla oči.
„Všetko bude v poriadku. Naozaj. Ben je policajt, dá si s tým chlapom rady.“ Trochu sa mi uľavilo.
„Vravela som? Už idú.“ Prudko som dvihla hlavu nedbajúc na bolestivé bodnutie, ktoré som si tým spôsobila. Rýchlo som sa postavila, no hneď som aj klesla späť na lavičku. Dievča ma pridržalo a pomohlo mi vstať. Zahliadla som Bena, ako drží v predklone toho slizkého chlapa. Niall šiel vedľa nich. Krívajúc, no po vlastných a zdalo sa, že bez menších problémov. Od úľavy sa mi zatočila hlava a začernelo sa mi pred očami. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára