2. apríla 2013

Home


Keď sa mi už tie dnešné plány zrušili a učiť sa mi zase raz nechce, píšem! Len tak odveci a krátko, lebo časť som ešte ani nezačala a pravdepodobne idem dospávať túto noc(alebo minulú, nikdy neviem, ako to povedať). Časť v hlave mám, ale odkedy som doma, ledva dýcham, notebook vidím tak päť minút každý deň. Je toho veľa! Tu rodina, tu tento, tu henten, nezabudnúť na toho...pfu. Chýba mi môj pokojný brnenský život. Na druhej strane som rada každého videla, či už viac alebo menej. Vždy poteší vidieť staré známe tváre. Aj tie, ktoré viac nepatria do vašich životov.
Už sa chcem vrátiť! Je mi doma dlho. Chcem opäť ležať v posteli v mojej prehriatej intrákovej kobke. Chcem vyjsť na balkón, zapáliť si a pozerať sa na tú nádheru, ktorá sa rozprestiera pod úrovňou desiateho poschodia. Chcem ísť do parku, do mesta, do školy. Chcem nič nerobiť, sedieť v knižnici alebo sa voziť v šalinách z jedného miesta na druhé.  Chcem byť proste TAM. Prečo musím byť stále nespokojná? Damn it.
Ako ste prežili sviatky vy? :) Dúfam, že ste neboli včera mokré tak, ako ja ;) Tie smradľavky z vlasov vymyté? :P
Lots Of Love, Beauties ♥

4 komentáre:

  1. mňa nikto neoblial :) ani otec nie :D prvý rok mi neschne posteľ tri dni :) hlava mi síce trochu smrdela, ale to v pohode :) jediné, na čo som sa cez sviatky tešila, bolo spánok, písanie a diskotéka, ale už sa dostavujú následky, dnes som prišla o hlas :) a rozprávam ako Glum z Pána Prsteňov :D tak nejak divne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aspoň máš na čo spomínať a konečne to nie je mokrá posteľ :D super prežité velikonoce podľa mňa, takéto by som brala :)

      Odstrániť
  2. ja som tiež skončila s vodou vo vlasoch, na bunde, rifliach, na svetri pod bundou a tielkom pod svetrom :D :D na verejnosti :D kamarát nemal kde minúť vodu.. :D tak som poslúžila ako obeť .. a najkrajšie bolo, keď som si uvedomila, že vo vedľajšom vchode niekto stojí a zabávajú sa na nás.. hej, to vie potešiť :D .. sviatky strávené v kostole a s odutou sestrou :D takže paráda :)
    a ver mi, že nie si sama, kto by chcel byť inde ako doma :) x x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš? To za to, aká si dobrosrdečná :P a mala som šaty, takže množstvo mokrého oblečenia bolo minimalizované oproti tvojej situácii :D
      Verím ti :) akurát...ja som doma po mesiaci a pol, mala by som tu chcieť byť...

      Odstrániť